Måndag...

Ja, då va de måndag igen. Liten ligget och tar sin förmiddagslur, blev lite senare än vanligt idag. Lykke va underbar idag och sov till 10, trodde inte mina ögon när jag kollade på klockan. Men jag kan säga att det va nödvändigt och väl uppskattat hos hennes mor.

Idag är de fullrulle här, ska plocka lite här hemma nu. Måste flytta saker i bokhyllan och så nu för det är någon som vill pilla på precis allt, hade inte väntat mig något annat heller. Sen ska jag handla också, ser lite tomt ut i kylen nu efter helgen och sen i eftermiddag ska jag gå på visning på en lägenhet. Mattias kommer inte från på jobebt så jag får gå själv, eller Lykke är ju med. Men de ska bli spännande, va ju på en igår också men tyvärr blev vi så besvikna på den. Sovrummen, matsalen och vardagsrummet va hur fint som helst och största delen av köket också men när de kom till kaklet och mosaiken i kök och badrummet så såg de ut som fan. Såg ut som om de va en blind man som hade satt dom, snett och fogen ska vi inte tala om. Jätte synd på en så fin lägenhet.
Men vi ger inte upp, vi letar vidare.

Ikväll blir det hockey här hemma, så ska laga något gott då. Fått fria händer, som vanligt.

Nähä, ska hänga upp tvätten nu.. Puss er



Ni får ursäkta mig, men Lykke är söt i alla fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0