Lördag morgon/förmiddag

Dom senaste nättterna har varit hemska, lillan har varit mycket orolig och sovit dåligt. Och detta inbär att även jag inte få sova något vidare, så har varit som ett vandrande lik i några dar nu. I morse tog Mattias henne, så jag fick sova ut i några timmar och det va så skönt och behövligt.

Idag händer det inget speciellt, Mattias är och dömer fotboll nu och jag har dammat och plockat lite här hemma. Ska gå och handla när lillan har vaknat och fått mat. Idag blir det potatis, fläsk och löksås, mumsmums. 
 
Ska dra fram dammsugaren och svabba nu tänkte jag. Så slipper vi göra det i morgon, har vanligtvis lite städdag på söndagen.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0