I´ll be missing u

Buhuhu, babe har nu åkt till Linköping och jag är ensam hemma med dom små gullungarna, båda ligger och sover gott. Liten i sin säng och Daisy i mitt knä. Min lilla goshund. När liten har vaknat ska vi ge oss ut på en promenix tror jag, en liten sväng i alla fall. Har lovat att dammsuga och skura här hemma också, så ska försöka ta tag i det nu när småttingarna sover. Skulle egentligen behöva städa och rensa min gaderob och plocka med en massa annat, men fan orkar verkligen inte detta idag.

Bilden är från igår när HV tog SM guld, Lykke blev så rädd när Mattias skrek och hoppade av lycka. Men hon är så fruktansvärt söt när hon blir ledsen, darrar läpp och så kommer de några tårar.

Nu ska jag vara en duktig sambo och ta tag i hemmet. Puss

 

 


Kommentarer
Postat av: Frida Heidi Ninnie

Jaa, visst är det galet! Han är 11 år & Noah blir 8! Tiden bara rusar iväg!

2010-04-26 @ 10:30:03
URL: http://talihinasky.blogg.se/
Postat av: Frida Heidi Ninnie

Om dom blir äldre.. så blir vi gamla.. & vackra ;) :D

2010-04-26 @ 17:13:39
URL: http://talihinasky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0