God morgon världen, vilken underbar dag. M...

img_0421 (MMS)

God morgon världen, vilken underbar dag. Mattias åkte iväg till jobbet för en stund sen och Lykke ligger bredvid mig i sängen och har precis ätit välling, om jag har tur nu så somna hon om någon timme :) brukar vanligtvis somna om jag också, men idag funderar jag på att pallra mig upp och fixa lite. Dock så har jag inte så mycket att fixa, så se kan egentligen vänta ett tag. Ska nog somna om jag också. När vi har vaknar blir de promenix med Daisy längs Vättern blir de nog idag om de inte blåser allt för mycket. Efter det så är schemat ganska blankt, ska bara mysa med liten och Daisy. Men detta tar vi sen, nu ska jag nanna lite till :) pussa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0