SNÖ :)

Äntligen är den här, åhh så fint det är ute nu. Jag va ganska trött på den eviga hösten nu, den tog ju aldrig slut. Och nu när julen närmar sig behövda man lite mer julstämning och va kan vara mer jul än snö??

Jag och dom små har redan varit ute och gått en sväng i vinterlandet, Daisy gillar vanligtvis snö men idag blåste de och yrade snö ganska mycket, så snön va mest besvärlig. För annars brukar hon vara helt galen, hon kanske inte blev så glad att jag satte på henne vinterkläder.

Idag ska vi inte göra något speciellt, bara sitta inne och mysa. Funderar på att baka lite pepparkakor, det luktar ju så gott och degen är ju så sjukt god. Problemet är bara att jag inte gillar pepparkakorna när dom har varit i ugnen, tycker att de är ganska vidrigt faktiskt. Konstigt när degen är himmelskt god.

Nu blir det i alla fall lite lunch, får se vad man kokar ihop idag.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0