Skidskytte

Nu har jag duschat, varit ute med Daisy och matat lillan. Ska ta tag i att städa lägenheten, blir så himla dammigt här, syns så väl på vita och svarta möbler. Min gaderob måste också renas, finns det något tråkigare.
Men måste kolla vad man ska ha på sig nu under jul, ska ju trots allt fira den typ 4 gånger. Och de är ju inte roligt att ha samma kläder på sig hela tiden..

I morgon måste jag köpa dom sista klapparna till syskonen och jag håller tummarna för att allas andras presenter levereras imorgon också, börjar få lite panik. Va ska man göra om dom inte kommer i tiden liksom?? Alla får helt enkelt vara utan sina klappar och få dom senare. Men de är ju inte lika rolig.

Ska ta och slänga på en maskin tvätt nu.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0