Sjukt trött

Ja idag är båda jag och Mattias helt döda, jag kan verkligen förstå att han är de som jobbar hur mycket som helst men jag som får sova mina timmar och bara går hemma. Men så kanske de kan vara ibland men har inte känt mig så här trött på år alltså, inte ens efter förlossningen. Mamma tror att jag är påväg att bli sjuk så de är väl antagligen så. Men hoppas att de är bättre i morgon, inte roligt att vara sjuk och ha en liten bebis hemma.

Även om jag varit trött idag så har jag käkat lunch med mamma m fl. Mammas kompis Ulrika hade med sig sin lilla Tilda 6 månader, söt som socker och väldigt busig. Lykke Li och Tilda satt i varsitt knä och min lilla titta bara och skrattade när Tilda försökte riva enr brickorna och glasen.

Snart så är det min lilla som sitter där, hemskt va tiden går fort. Nästan så att man får ångest. Känns som igår när man fick upp denna lilla underbara på bröstet för första gången. Det gäller verkligen att ta tillvara på tiden när dom ännu är små.

Nu är maten klar :) grekiska biffar, klyftpotatis och vitllökssås... Mums mums...


Mammas och pappas skatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0