Bad update..

Får ta och skärpa till mig lite nu och bli duktig på att uppdatera oftare. Börjar ofta skriva ett inlägg men sen kommer något emellan, antingen så blir lillan arg och ledsen eller så kommer Mattias hem och vill prata och mysa lite. Men ska bättre mig.

Idag steg familjen Göransson/Lilja upp tidigt, varför detta en lördags morgon?? Jo min älskling skulle upp och kolla på en inomhuscup i fotboll. Så kl 8 ringde alarmet, de va bara att snällt stiga upp och ut med lilla Daisy. Kan säga att vi fick en chock när vi kom utanför dörren, SVINKALLT. Men på promenad skulle vi, men när lillan hade gjort sina behov rusade hon till ytterdörren och skulle in snabbt som tusan.
Så åkte vi upp och kollade på den grymt spännade cupen, eller inte. Nu efter denna upplevelse har jag verkligen insett att jag inte har något intresse för fotboll och absolut inte inomhusfotboll. DÖTRIST.
Men va gör man inte för husefriden, och Mattias lovade att vi ska göra något som JAG tycker om imorgon, ska bara komma på vad vi ska göra.


Nu sitte vi och kollar på Hockeyn, lite bättre än fotboll i alla fall. Mysigt har vi i alla fall, tänt massa ljus, grannen är kläd och jag har en chokladkaka bredvid mig..

Ska fortsätta att mysa med lilla familjen nu..

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0