Babylove

Ojdå, somnade visst till en stund på soffan, så härligt :) Det finns inget underbarare än att krypa ner bredvid min ängel och krama om hennes lilla kropp, känna hur hon andas och lever i ens famn. Trodde nog inte det va möjligt att älska någon så mycket. Förstå mig rätt nu, jag älskar Mattias överallt annat också. Men denna lilla fantastiska människa som vi har skapat tillsammans är något alldeles extra.

Sitter och väntar på att min man ska komma hem snart, han skulle handla lite efter jobbet. Är så sjukt sugen på skinkmacka och varm choklad nu, haha. Måste vara snön som gör en sugen på dessa varma, goda och juliga sakerna.

Nu vaknar lillan tror jag, och hon är nog hungrig då bäst att jag skyndar mig att värma en flaska till prinsessan.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0